Vorig jaar vernietigde een krachtigde aardbeving Norcia, gelegen in het hartje van Italië. Vandaag de dag is de heropbouw volop bezig. Om de getroffen lokale monniken te helpen, trekken Ab Inbev en Strategie Agency aan één zeel.
De slachtoffers van de aardbeving waren de monikken van Norcia. Zij verloren hun abdij en dus ook hun mogelijkheid om bier te brouwen. En dus besloten de collega’s van Leffe hun te helpen. Om dit te doen, maken 100.000 limited edition flesjes hun intrede op de Italiaanse markt. De opbrengst daarvan gaan naar de monniken van Birra Nursia.
De soberheid van het flesje domineert, bedekt met een papier waarop Leffe zijn steunt betuigt aan Norcia aan de hand van de hashtag #leffepernorcia. Het logo van Leffe werd dan weer gewijzigd in de typische ramen van Norcia, een teken van solidariteit tussen beide abdijen.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]