Vorig jaar vernietigde een krachtigde aardbeving Norcia, gelegen in het hartje van Italië. Vandaag de dag is de heropbouw volop bezig. Om de getroffen lokale monniken te helpen, trekken Ab Inbev en Strategie Agency aan één zeel.
De slachtoffers van de aardbeving waren de monikken van Norcia. Zij verloren hun abdij en dus ook hun mogelijkheid om bier te brouwen. En dus besloten de collega’s van Leffe hun te helpen. Om dit te doen, maken 100.000 limited edition flesjes hun intrede op de Italiaanse markt. De opbrengst daarvan gaan naar de monniken van Birra Nursia.
De soberheid van het flesje domineert, bedekt met een papier waarop Leffe zijn steunt betuigt aan Norcia aan de hand van de hashtag #leffepernorcia. Het logo van Leffe werd dan weer gewijzigd in de typische ramen van Norcia, een teken van solidariteit tussen beide abdijen.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]