Lekkere première in de Kinepolis-zetels
Het kan echt anders dan emmers ontplofte maïs naar binnen te schransen. Anders en beter, met de veel gezondere en bijzonder smakelijke olives ‘n movies en dips ‘n movies van Gran’Oliva en Gran’Tapas. Een nieuw testconcept waarmee foodbroker Pietercil en producent Beliès voor het eerst naar drie Kinepolis-vestigingen en de consument trekken. Communicatiebureau AB tekende trots voor het packaging concept en de lekker aangeklede coole displays.
Olijven en dips zijn totaal nieuw in de cinema, wat enigzins verrassend genoemd kan worden, gezien de Belg verhoudinggewijs het meest verse olijven consumeert binnen Europa. Het olives ‘n movies-gamma bestaat uit olijven/aperomix, olijven/basilicum, olijven/kaas en olijven/kerstomaat, terwijl dips ‘n movies drie smaken presenteert met telkens andere dippers: houmous/crackers, tomaattapenade/mini bruschetta en zoete peper roomkaas tapenade/mini grissini. Lekkere, originele filmsnacks die bovendien geur- en geluidvriendelijk zijn.
Gelijktijdig met de ontwikkeling van dit concept dook AB de fotostudio in. Er werden, in samenwerking met Foodphoto, een vijftigtal high end-producten van Gran’Oliva en Gran’Tapas op de gevoelige plaat gezet. Er was immers al langer nood aan een beeldbank met breed toepasbare beelden voor o.a. online, beurzen, advertenties, brochures, technische fiches … Een hele uitdaging om de dips, tapenades en pesto de appetite appeal te geven waarvan het water in ieders mond komt.
Dat alles sluit mooi aan bij de inmiddels jarenlange samenwerking tussen Pietercil en AB. Canderel, Lea & Perrins, Sicilia, Cardini’s en Del Monte zijn andere raspaardjes uit de lekkernijenstal waar AB regelmatig communicatie voor verzorgt.