"Ken je de studiekeuzetesten die helpen je toekomst te bepalen? Die waren voor een eeuwige twijfelaar als ik geen succes. Na een slippertje bij orthopedagogie, waagde ik mijn kans bij marketing. Met die bachelor op zak wist ik evenveel als voor die studiekeuzetesten. Niet veel.
Al een geluk sprong er één vak uit waar ik liefde voor voelde. Dat was copywriting.
Shout out naar Lieven De Vroey. Die man weet hoe je studenten warm maakt voor een vak. Een vlammetje in mij was aangewakkerd. Al wist ik toen nog niet hoe ver dat vlammetje mij zou brengen.
Met mijn vlotte pen klopte ik aan bij de Belgian Advertising School. Daar ontdekte ik wat me energie geeft. Concepten bedenken die wrijven, lijnen schrijven, woorden lijmen en af en toe ordinair via rijmwoordenboek.nl rijmen. En zo liep ik met een vlottere pen terug buiten.
Nu ben ik aan boord bij Friendship. Na een spontane sollicitatie ging alles rap. Zo gaat dat dan, in de reclam. Iedereen zou stoefen over de coole locatie, maar ik vind vooral de collega’s op die locatie het stoefen waard. Ik voelde mij hier al snel op mijn plaats. Dat ik tijdens mijn eerste week al mee doorzakte op het kerstfeest kan daar ook voor iets tussen zitten.
Nu krijg ik hier alle kansen om straf werk te maken. Van een ruw idee naar een gladde campagne. Dat is tenminste het opzet. Als alles goed gaat, zal je nog veel van mij horen. En lezen."
Lennert Peeters, junior creatief/copywriter @Friendship
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]