Lennert Vedts vervoegt zich bij Native Nation als creative director. Vedts werkte eerder bij Saatchi & Saatchi op merken als Ugent, Toyota, Samsonite en Douwe Egberts. Tijdens zijn periode bij Duval Guillaume ging het van Carlsberg tot Coca-Cola en bij Happiness kreeg hij te maken met Tuborg, Quick en Stichting tegen Kanker.
“Native Nation sprak me aan door hun andere aanpak,” klinkt het bij de kersvers creative director. “Hun eigen manier van briefings vast te pakken. En hun lean & mean kantje dat ik de afgelopen jaren miste bij het werken voor een grotere structuur, waar je vaker vervalt in een geautomatiseerde manier van werken en denken. Het team is kleiner, maar veel gedrevener met een duidelijk doel voor ogen: content maken die er ver bovenuit steekt. En de schrik om te springen? Die is er niet, wat ik alleen maar kan toejuichen.”
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]