Lennert Vedts naar Native Nation

Lennert Vedts vervoegt zich bij Native Nation als creative director. Vedts werkte eerder bij Saatchi & Saatchi op merken als Ugent, Toyota, Samsonite en Douwe Egberts. Tijdens zijn periode bij Duval Guillaume ging het van Carlsberg tot Coca-Cola en bij Happiness kreeg hij te maken met Tuborg, Quick en Stichting tegen Kanker.
“Native Nation sprak me aan door hun andere aanpak,” klinkt het bij de kersvers creative director. “Hun eigen manier van briefings vast te pakken. En hun lean & mean kantje dat ik de afgelopen jaren miste bij het werken voor een grotere structuur, waar je vaker vervalt in een geautomatiseerde manier van werken en denken. Het team is kleiner, maar veel gedrevener met een duidelijk doel voor ogen: content maken die er ver bovenuit steekt. En de schrik om te springen? Die is er niet, wat ik alleen maar kan toejuichen.”
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]