Lennert Vedts naar Native Nation
Lennert Vedts vervoegt zich bij Native Nation als creative director. Vedts werkte eerder bij Saatchi & Saatchi op merken als Ugent, Toyota, Samsonite en Douwe Egberts. Tijdens zijn periode bij Duval Guillaume ging het van Carlsberg tot Coca-Cola en bij Happiness kreeg hij te maken met Tuborg, Quick en Stichting tegen Kanker.
“Native Nation sprak me aan door hun andere aanpak,” klinkt het bij de kersvers creative director. “Hun eigen manier van briefings vast te pakken. En hun lean & mean kantje dat ik de afgelopen jaren miste bij het werken voor een grotere structuur, waar je vaker vervalt in een geautomatiseerde manier van werken en denken. Het team is kleiner, maar veel gedrevener met een duidelijk doel voor ogen: content maken die er ver bovenuit steekt. En de schrik om te springen? Die is er niet, wat ik alleen maar kan toejuichen.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]