Lennow wil de wereld veroveren

Communication / News

Lennow ProductionsSamen met zijn broer Lennert Haesevoets (20) startte Yannick Haesevoets (24) op 1 april 2018 de BVBA Lennow Productions. De jongste broer - met artiestennaam Lennow - is DJ en draait regelmatig in Limburgse clubs, festivals en op B2B-events. Om verder uit te breiden richting Leuven, Antwerpen en Brussel gingen de broers Lennow steeds meer profileren als de DJ met een sterk team achter zich die een all-in-one formule kan bieden voor events. Met Yannicks ervaring binnen de televisiewereld - hij is televisiemanager bij Transportmedia, een van de grotere productiehuizen van Kanaal Z - begonnen ze aftermovies aan te bieden, in combinatie met een DJ-set van Lennow. "Het ultieme doel is en blijft Lennert naar de absolute top brengen op DJ-niveau," zegt Yannick Haesevoets. "Ons bedrijf groeide immens snel, waardoor we genoodzaakt waren om uit te breiden. Intussen zijn we zo sterk gegroeid dat we websites bouwen, externe social media pagina's beheren, designs ontwikkelen, raadgever zijn voor events enz. Onze belangrijkste doelgroep zijn B2B-evenementen en horecazaken. Als kers op de taart voor dit jaar organiseerden we op 31 oktober ons eigen event: 'Lennoween', een unieke variant van een halloweenparty, en dit voor een exclusief B2B-publiek."
Het evenement vond plaats in Thor Central in Genk en was een maand op voorhand al helemaal uitverkocht. Met 24 sponsors kon het nieuwe eventbureau rekenen op een enorme belangstelling. "Met dit event willen we een startschot geven van onze twee B2B-events die we jaarlijks zullen organiseren. Deze evenementen geven ons de kans om al onze producten te tonen aan nieuwe/bestaande klanten en om het 'Lennow-platform' op zijn best te laten draaien. Leuk weetje: Cookies and Cream was samen met Lennow de hoofdact van het event, een bekende coverband met onder meer Tomorrowland-ervaring. We wilden dus direct indruk maken!"