Leo Burnett zoekt de laatste Panini-stickers
Het EK is dan wel voorbij, iedereen is nog volop op zoek naar ontbrekende voetbalstickers om zijn of haar Panini-stickerboek vol te plakken. Leo Burnett Brussels grijpt de Panini-gekte aan om een campagne te lanceren voor Missing Children Europe, de Europese federatie voor het welzijn van vermiste en seksueel misbruikte kinderen. In een print advertentie en een online movie is iemand te zien die een stickerboek aanvult met stickers van vermiste kinderen. Dit boek is uiteraard niet echt te koop, maar via www.missingstickers.eu kan je wel je ontbrekende Panini-stickers bestellen. Het geld dat je hiervoor betaalt gaat integraal naar Missing Children Europe. Op die manier steun je Missing Children Europe om hun zoektocht naar vermiste kinderen verder te zetten.
De actie zal een maand lopen in diverse Europese landen zoals België, Portugal, Italië, Frankrijk en Servië.
Credits
Brand : Missing Children Europe
Client : Gail Rego, Delphine Moralis
Agency : Leo Burnett Brussels
Creative Director : Tom Garcia
Creatives : Ivan Moons & Raf De Smet
Photography : Ivan Moons
Copywriting : Raf De Smet & Sophie Colens
Managing Partner : Kaat Danneels
Account Director : Jeroen Vernelen
Account Executive : Carole Hayard
PR Director : Kathy Van Looy
Design, Graphics : Mauro Cordella, Benoît Germeau
Agency RTV Producer: Monique Sampermans Production Company TV: Dark Horse
Stage Manager : Guy Goossens
Actor : Streetcasting Producer TV: Brigitte Baudine Post-production: Mikros Image
Sound production: Bubbles