Leo Burnett zoekt de laatste Panini-stickers

MCE_bambinistickers_ad_vertical-NL-HD (1)

Crea / News

MCE_bambinistickers_ad_vertical-NL-HDHet EK is dan wel voorbij, iedereen is nog volop op zoek naar ontbrekende voetbalstickers om zijn of haar Panini-stickerboek vol te plakken. Leo Burnett Brussels grijpt de Panini-gekte aan om een campagne te lanceren voor Missing Children Europe, de Europese federatie voor het welzijn van vermiste en seksueel misbruikte kinderen. In een print advertentie en een online movie is iemand te zien die een stickerboek aanvult met stickers van vermiste kinderen. Dit boek is uiteraard niet echt te koop, maar via www.missingstickers.eu kan je wel je ontbrekende Panini-stickers bestellen. Het geld dat je hiervoor betaalt gaat integraal naar Missing Children Europe. Op die manier steun je Missing Children Europe om hun zoektocht naar vermiste kinderen verder te zetten.

De actie zal een maand lopen in diverse Europese landen zoals België, Portugal, Italië, Frankrijk en Servië.

Credits

Brand : Missing Children Europe

Client : Gail Rego, Delphine Moralis

Agency :  Leo Burnett Brussels

Creative Director : Tom Garcia

Creatives : Ivan Moons & Raf De Smet

Photography : Ivan Moons

Copywriting : Raf De Smet & Sophie Colens

Managing Partner : Kaat Danneels

Account Director : Jeroen Vernelen

Account Executive : Carole Hayard

PR Director : Kathy Van Looy

Design, Graphics : Mauro Cordella, Benoît Germeau

Agency RTV Producer: Monique Sampermans
Production Company TV: Dark Horse

Stage Manager : Guy Goossens

Actor : Streetcasting
Producer TV: Brigitte Baudine
Post-production: Mikros Image

Sound production: Bubbles