Het belooft een zware winter te worden voor de humanitaire sector. De bronheffing krijgt zijn ingang op 1 januari 2019, en naast de bezuiniging op overheidssubsidies wordt er ook binnenkort ook bespaard op subsidies voor goede doelen en de middelen van gepensioneerden. En laat die laatste net degenen zijn die het meeste doneren. Om iedereen te motiveren om het goede doelen te steunen, lanceert NG'Ad, de ‘club van associatieve dircoms die van reclame houden’, een opvallende campagne.« Le nécessaire de survie », gecreëerd door Les Présidents (het gloednieuwe bureau van Olivier Moine en Marco de la Fuente), heeft tot doel om de consument op een humoristische manier terug te brengen naar het essentiële: een bedrag doneren heeft niet alleen een symbolische reden, maar zorgt ook voor een financiële voordeel dat minstens zo fijn is als zelf iets kopen. De campagne werd voor het eerst voorgesteld tijdens het Forum national des associations et fondations op woensdag 17 oktober in Parijs.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]





