
« Le nécessaire de survie », gecreëerd door Les Présidents (het gloednieuwe bureau van Olivier Moine en Marco de la Fuente), heeft tot doel om de consument op een humoristische manier terug te brengen naar het essentiële: een bedrag doneren heeft niet alleen een symbolische reden, maar zorgt ook voor een financiële voordeel dat minstens zo fijn is als zelf iets kopen. De campagne werd voor het eerst voorgesteld tijdens het Forum national des associations et fondations op woensdag 17 oktober in Parijs.
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]