Let’s go out in Brussels: een jaar gratis cultuur?

visit.brussels en de Brusselse culturele sector slaan de handen in elkaar en lanceerden gisteren de wedstrijd “Let’s go out in Brussels”. Brusselaars en bezoekers die tussen 14 december 2015 en 31 januari 2016 hun culturele uitstap in de hoofdstad via sociale media delen, maken hiermee kans op een jaar gratis cultuur in de hoofdstad.
Met meer dan 24.000 culturele evenementen biedt Brussel jaarlijks een ruime keuze aan cultuur aan. Tentoonstellingen, concerten, theaterstukken, dansvoorstellingen… de keuze is legio. Voor al wie de komende weken een stukje cultureel aanbod komt proeven, lanceren visit.brussels, het Brussels Kunstenoverleg (BKO), het Réseau des Arts à Bruxelles (RAB), de Brusselse Museumraad (BMR) en Cultuurcentrum Brussel #LetsGoBrussels, een online wedstrijd met als prijs een jaar lang gratis cultuur in Brussel. Het concept is simpel: Tijdens hun bezoek aan een Brusselse culturele instelling nemen de deelnemers een selfie die zij samen met een leuk opschrift en de hashtag #LetsGoBrussels via Facebook (enkel publieke posts tellen hier mee), Instagram en/of Twitter delen. Per sociaal netwerk is er één winnaar, bepaald op basis van het aantal likes. De drie winnaars worden op maandag 1 februari bekendgemaakt. De drie winnaars zullen met hun prijs een jaar lang gratis cultuur in Brussel winnen, bestaande uit één gratis duoticket per deelnemende culturele instelling.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]