Hipsters worden mipsters, papier wordt digi-print. Publiek is het nieuwe privé. Native advertising schemert door redactionele inhoud, terwijl advertenties vervellen tot games. Niet brillen, maar lenzen zijn de computer van morgen. Hoog tijd dus om alle grenzen open te breken. De Persgroep Advertising stelt u met trots voor: Let’s Talk Beyond Boundaries: "Kom samen met ons muren slopen, rollen omdraaien en laat je op 29 oktober 2015 inspireren op het media-event van het jaar."
Ontdek Let’s Talk Beyond Boundaries op www.letstalk.be. Het gelegenheidsadres: La Patinoire Royale, Veydstraat 15 in Sint-Gillis(Brussel).
Business Development & Online Community Manager bij TADA
WIE ZIJN WE? TADA is een voortdurend groeiend lerend netwerk, dat bekend staat om […]
Market Intelligence Executive (media research) bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
Expert Business Intelligence bij VAR
OVER VAR Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]
CLIENT SERVICES EXECUTIVE (SALES SUPPORT) bij VAR
Over Var Var, de reclameregie van de VRT, positioneert zich als ‘matchmaker’ voor […]