LEWIS brengt Vaillant op juiste temperatuur

Voor de strategische uitbouw van hun social mediakanalen steunt Vaillant Group op LEWIS België. Voor de merken Vaillant en Bulex zal LEWIS een doorgedreven content strategie op de diverse sociale mediakanalen uitrollen.
De aanstelling van LEWIS kwam er na een uitgeschreven pitch waarbij verschillende bureaus in competitie werden geplaatst. LEWIS wist Vaillant te overtuigen met een helder en doordacht voorstel voor beide merken. Xavier Lalieu, Communications Manager bij Vaillant Group: « We kijken ernaar uit om samen met LEWIS onze merken Vaillant en Bulex te versterken via social media. Op deze manier willen we consumenten en onze partners nog beter informeren en ondersteunen met onze jarenlange expertise op vlak van verwarmingstechnologie. »
Ook Jeroen Rigole, General Manager bij LEWIS België is enthousiast: « Vaillant Group en LEWIS werken reeds succesvol samen in Nederland. We kijken ernaar uit om Vaillant, en het Belgische zusterbedrijf Bulex nu ook in België via social media verder te positioneren. »
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]