Voor de strategische uitbouw van hun social mediakanalen steunt Vaillant Group op LEWIS België. Voor de merken Vaillant en Bulex zal LEWIS een doorgedreven content strategie op de diverse sociale mediakanalen uitrollen.
De aanstelling van LEWIS kwam er na een uitgeschreven pitch waarbij verschillende bureaus in competitie werden geplaatst. LEWIS wist Vaillant te overtuigen met een helder en doordacht voorstel voor beide merken. Xavier Lalieu, Communications Manager bij Vaillant Group: « We kijken ernaar uit om samen met LEWIS onze merken Vaillant en Bulex te versterken via social media. Op deze manier willen we consumenten en onze partners nog beter informeren en ondersteunen met onze jarenlange expertise op vlak van verwarmingstechnologie. »
Ook Jeroen Rigole, General Manager bij LEWIS België is enthousiast: « Vaillant Group en LEWIS werken reeds succesvol samen in Nederland. We kijken ernaar uit om Vaillant, en het Belgische zusterbedrijf Bulex nu ook in België via social media verder te positioneren. »
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]