Lewis PR krijgt nieuwe naam, branding en website
Lewis PR bestaat niet langer. Het bedrijf kreeg een nieuwe naam, een nieuwe branding en een nieuwe website. We spreken dus niet langer over Lewis PR, maar over Lewis. Daar zijn meerdere goede redenen voor. Het internationale bedrijf met Antwerpse vestiging is uitgegroeid tot een full-service communicatiebureau en de nieuwe branding weerspiegelt dat. De belangrijkste veranderingen, behalve dat de nam verandert, zijn dat de nieuwe website www.teamlewis.com is en dat het nieuwe logo en de huisstijl het brede dienstenportfolio van Lewis vertegenwoordigen: klanten kunnen bij het bureau terecht voor een volledige marketing- en communicatieondersteuning
De afgelopen jaren heeft Lewis veel geïnvesteerd in groei op het gebied van digital, onderzoek en advertising. Zo werd in 2013 het Amerikaanse DMG overgenomen, een full-service marketingbureau. De integratie van DMG binnen LEWIS is nu volledig afgerond. CEO Chris Lewis: “We hebben de afgelopen drie jaar veel geïnvesteerd in groei, zowel organisch als via overnames, om er zeker van te zijn dat we de vaardigheden in huis hebben die klanten nodig hebben in de toekomst. We kunnen met een gerust hart stellen dat we nu een flexibel, full-service, internationaal dienstenpallet hebben. Onze nieuwe merkidentiteit reflecteert deze bredere propositie. Dit is onze visie op de toekomst van communicatie; we combineren een wereldwijde schaal en ervaring met onze ondernemende geest en een onconventionele aanpak. We geloven dat grote merken hier behoefte aan hebben.”
De diensten van Lewis omvatten dus voortaan PR, marketing, digital, markt- en data-analyse en content. De PR-teams helpen klanten dagelijks met het proactief onderhouden van relaties met de media en online influencers. Onder de marketingdiensten vallen onder meer lead generatie-programma’s, evenementen, webinars, inbound en outbound-campagnes en sales enablement. De digitale tak Lewis Pulse, de snelst groeiende divisie van het bureau, levert social media en digitale (demand gen)campagnes. De researchtak biedt marktanalyse, brand awareness-onderzoek en inzicht in klantsegmentatie. Het contentteam van Lewis tot slot is gespecialiseerd in onder meer blogging- en whitepaper campagnes, e-book-productie en andere content.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]