LIA's houden van Mortierbrigade, BBDO en Wunderman Thompson

De jury’s van de London International Awards (LIA) hebben op 17 november hun winnaars bekendgemaakt. Er werden ook 10 prijzen aan Belgische bureaus uitgereikt, waarvan 7 voor Mortierbrigade.
Zilver
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Corporate Image/Social Awareness)
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (TV/Cinema: Public Service/NGO/Charities)
- BBDO met ‘-60% Culture’ voor State of the Arts (Design: Data Visualization)
Brons
- Mortierbrigade met ‘Kaleidoscope’ voor De Morgen (Digital: Visual Design)
- Mortierbrigade met ‘Feet’ voor Brussels Mobility (Online Film: Travel)
- Mortierbrigade met ‘Eternal Pregnancy’ voor Equal Pay Day (Production & Post-Production: Direction)
- Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Innovative Use of Radio & Audio)
- Mortierbrigade met ‘Voices of Brussels’ voor Brussels Public Transport (Radio & Audio: Travel)
- Wunderman Thompson met ‘Porn Re-enactment’ voor Child Focus (Online Film: Innovative Use of Online Film)
- BBDO met ‘Sounds Horrible’ voor Lidl (Radio & Audio: Sound Design)
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]