Libeert en Hannibal toveren een lach op je gezicht

Pasen hoort een feest te zijn. Een dag die je samen met familie, vrienden en veel chocolade eitjes viert. Dit jaar wordt het anders. Maar geen nood. Dankzij The Belgian Chocolate Creators van Libeert en reclamebureau Hannibal zal er toch gelachen kunnen worden.
Met de #EasterSmiles-campagne roepen Libeert en Hannibal de gezelligheid van Pasen ook in corona tijden op. Op weg naar Pasen wordt alles in het werk gesteld om zoveel mogelijk glimlachjes (#EasterSmiles) te verzamelen. Hoe? Door de online Libeert community te verblijden met fun posts en door mensen op te roepen om #EasterSmiles te delen. Er werd een speciale #EasterSmiles content hub in het leven geroepen met heel wat “lekker” tijdverdrijf (kleurplaten, gerechtjes, verstopplaatsen voor de Paashaas, …). En smakelijke online advertenties melden dat we ons best “(paas)haasten” naar de winkel of online voor heerlijke Libeert chocolade. Bij deze: doe je (groot)ouders, meters, peters, familie en vrienden een plezier en schenk hen jouw paasbeste glimlach.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]