Pasen hoort een feest te zijn. Een dag die je samen met familie, vrienden en veel chocolade eitjes viert. Dit jaar wordt het anders. Maar geen nood. Dankzij The Belgian Chocolate Creators van Libeert en reclamebureau Hannibal zal er toch gelachen kunnen worden.
Met de #EasterSmiles-campagne roepen Libeert en Hannibal de gezelligheid van Pasen ook in corona tijden op. Op weg naar Pasen wordt alles in het werk gesteld om zoveel mogelijk glimlachjes (#EasterSmiles) te verzamelen. Hoe? Door de online Libeert community te verblijden met fun posts en door mensen op te roepen om #EasterSmiles te delen. Er werd een speciale #EasterSmiles content hub in het leven geroepen met heel wat “lekker” tijdverdrijf (kleurplaten, gerechtjes, verstopplaatsen voor de Paashaas, …). En smakelijke online advertenties melden dat we ons best “(paas)haasten” naar de winkel of online voor heerlijke Libeert chocolade. Bij deze: doe je (groot)ouders, meters, peters, familie en vrienden een plezier en schenk hen jouw paasbeste glimlach.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]