Kerst is een van de sleutelmomenten in het jaar van Libelle. Het merk haalt dan ook alles uit de kast om vrouwen te inspireren. Onder het motto ‘meer dan een magazine’ creëerde BBDO een tv-commercial die verschillende inspiratiebronnen die Libelle biedt onderlijnt.
Naast het magazine komen ook de cadeautjes en kerstdecoratie uit de online shop van Libelle, hun feestcollectie bij e5 mode en de recepten op Libelle-Lekker.be aan bod. De spot sluit af met een hartverwarmende boodschap waarmee elke gastvrouw in Vlaanderen onder de arm genomen wordt: ‘Kerst is pas volmaakt als je hem samen maakt’.
De campagne kreeg online versterking door middel van een reeks spin-offs op sociale media die de doelgroep direct meenemen naar de online-platformen van Libelle.
Credits
Advertiser: Libelle
Client: Mie Van der Auwera (Content Manager), An Van de Veken (Marketing & Communication Manager)
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Els Verhofstede, Alex Gabriels, Lennie De Troyer
CCO: Isabel Peeters
Account team: Lore Desmet, Axelle Cannaert
Digital & social strategist: Jesse Doncker
TV producer: Renée Vermeire , Patricia Van De Kerckhove,
Editing director: Neil Skeet
Online editor: Valentin Taminiau
Music: Isolde Lasoen
TV Production Company: Geronimo
Director: Michael Bombeeck
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]