Libelle en BBDO inspireren op alle vlakken

Crea / News

Libelle BBDOKerst is een van de sleutelmomenten in het jaar van Libelle. Het merk haalt dan ook alles uit de kast om vrouwen te inspireren. Onder het motto ‘meer dan een magazine’ creëerde BBDO een tv-commercial die verschillende inspiratiebronnen die Libelle biedt onderlijnt.

Naast het magazine komen ook de cadeautjes en kerstdecoratie uit de online shop van Libelle, hun feestcollectie bij e5 mode en de recepten op Libelle-Lekker.be aan bod. De spot sluit af met een hartverwarmende boodschap waarmee elke gastvrouw in Vlaanderen onder de arm genomen wordt: ‘Kerst is pas volmaakt als je hem samen maakt’.

De campagne kreeg online versterking door middel van een reeks spin-offs op sociale media die de doelgroep direct meenemen naar de online-platformen van Libelle.

Credits

Advertiser: Libelle

Client: Mie Van der Auwera (Content Manager), An Van de Veken (Marketing & Communication Manager)

Agency: BBDO Belgium

Creative Director: Klaartje Galle

Creation: Els Verhofstede, Alex Gabriels, Lennie De Troyer

CCO: Isabel Peeters

Account team: Lore Desmet, Axelle Cannaert

Digital & social strategist: Jesse Doncker

TV producer: Renée Vermeire , Patricia Van De Kerckhove,

Editing director: Neil Skeet

Online editor: Valentin Taminiau

Music: Isolde Lasoen

TV Production Company: Geronimo

Director: Michael Bombeeck