Libelle en BBDO inspireren op alle vlakken

Kerst is een van de sleutelmomenten in het jaar van Libelle. Het merk haalt dan ook alles uit de kast om vrouwen te inspireren. Onder het motto ‘meer dan een magazine’ creëerde BBDO een tv-commercial die verschillende inspiratiebronnen die Libelle biedt onderlijnt.
Naast het magazine komen ook de cadeautjes en kerstdecoratie uit de online shop van Libelle, hun feestcollectie bij e5 mode en de recepten op Libelle-Lekker.be aan bod. De spot sluit af met een hartverwarmende boodschap waarmee elke gastvrouw in Vlaanderen onder de arm genomen wordt: ‘Kerst is pas volmaakt als je hem samen maakt’.
De campagne kreeg online versterking door middel van een reeks spin-offs op sociale media die de doelgroep direct meenemen naar de online-platformen van Libelle.
Credits
Advertiser: Libelle
Client: Mie Van der Auwera (Content Manager), An Van de Veken (Marketing & Communication Manager)
Agency: BBDO Belgium
Creative Director: Klaartje Galle
Creation: Els Verhofstede, Alex Gabriels, Lennie De Troyer
CCO: Isabel Peeters
Account team: Lore Desmet, Axelle Cannaert
Digital & social strategist: Jesse Doncker
TV producer: Renée Vermeire , Patricia Van De Kerckhove,
Editing director: Neil Skeet
Online editor: Valentin Taminiau
Music: Isolde Lasoen
TV Production Company: Geronimo
Director: Michael Bombeeck
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]