In een kraakverse campagne pakken Lidl en BBDO uit met versgebakken brood. Want brood van Lidl, dat krijg je niet alleen aan de scherpst gesneden prijs, het is ook van topkwaliteit. En van zo’n kwaliteit word je al snel creatief, een perfectionist en zelfs een dirigent. Of toch ongeveer...
De ovenheerlijke campagne loopt in de maand september en is te zien op televisie, YouTube, Meta en andere programmatic kanalen en online displays.
In (D)OOH speelt Lidl met de codes van de klassieke ‘packshot' met een scherp gesneden brood-explosie.
Credits:
Client: Lidl
Contacts: Hendrik Van Wilderode, Matthias Kympers, Elke De Vuyst, Julie Longerstay, Naomi Domen, Gaia-Maria De Badrihayé, Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Sylvie T’Jaeckx
Agency: BBDO Belgium
Media agency: ZIGT Belgium, iO
Business Director: Ward Braeckevelt
Account team: Axel Braeckevelt, Helena Van Lyl
Strategy: Dirk Peremans, Karel Lovenich
Creative Director: Marc Richard Vander Heyden
Content Director: Jil Dockx
Creative team: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia, Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen
Copy NL: Thomas De Boeck
Head of Design: James Gambrill
Graphic design: Piet Boeykens
DTP: David Vanderbist, Petra Saelens
Film Production Company: Make
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
RTV Producer: Eva Segers, Marta Michna
Director Film: Fred De Loof
DOP: David Doom
Producer: Elien De Brouwer
Decor: Monica Monaco
Styling: Lisa Sergeant
Offline/Online editor / VFX: Neil Skeet, Anton Ceuppens
Grading: François Dubois
Photo Production Company: Jekyll ‘n Hyde Studio
Photographer: Fred Labaye
Producer: Delphine
Sound Production: Make
Sound Engineer: Mathieu Schots, Jan Pollet