LIDL EN BBDO BAKKEN EEN OVENHEERLIJKE CAMPAGNE

Crea / News

In een kraakverse campagne pakken Lidl en BBDO uit met versgebakken brood. Want brood van Lidl, dat krijg je niet alleen aan de scherpst gesneden prijs, het is ook van topkwaliteit. En van zo’n kwaliteit word je al snel creatief, een perfectionist en zelfs een dirigent. Of toch ongeveer...

De ovenheerlijke campagne loopt in de maand september en is te zien op televisie, YouTube, Meta en andere programmatic kanalen en online displays.

In (D)OOH speelt Lidl met de codes van de klassieke ‘packshot' met een scherp gesneden brood-explosie.

Credits:

Client: Lidl

Contacts: Hendrik Van Wilderode, Matthias Kympers, Elke De Vuyst, Julie Longerstay, Naomi Domen, Gaia-Maria De Badrihayé, Julie Vanderstichele, Sam Borloo, Sylvie T’Jaeckx
Agency: BBDO Belgium

Media agency: ZIGT Belgium, iO

Business Director: Ward Braeckevelt

Account team:  Axel Braeckevelt, Helena Van Lyl

Strategy: Dirk Peremans, Karel Lovenich

Creative Director: Marc Richard Vander Heyden

Content Director: Jil Dockx

Creative team: Gregory Verheyleweghen, Gaetan Gomez Garcia, Robin Van de Ryck, Henri Verhaegen

Copy NL: Thomas De Boeck
Head of Design: James Gambrill

Graphic design: Piet Boeykens

DTP: David Vanderbist, Petra Saelens

Film Production Company: Make

Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove

RTV Producer: Eva Segers, Marta Michna

Director Film: Fred De Loof

DOP: David Doom

Producer: Elien De Brouwer

Decor: Monica Monaco

Styling: Lisa Sergeant

Offline/Online editor / VFX: Neil Skeet, Anton Ceuppens

Grading: François Dubois

Photo Production Company: Jekyll ‘n Hyde Studio

Photographer: Fred Labaye

Producer: Delphine

Sound Production: Make

Sound Engineer: Mathieu Schots, Jan Pollet