Lidl en BBDO doen u watertanden
Om mensen te inspireren om met verse producten van bij Lidl te koken, maakte BBDO drie radiospots. En het zijn er om van te watertanden… In de spots hoort u verschillende ingrediënten a capella zingen. Vlak voor het recept eindigt, wordt u doorverwezen naar het recept op dekeukenvanlidl.be.
Credits:
Creative directors: Sebastien De Valck, Arnaud Pitz & Klaartje Galle
Creative team:Frédéric Delouvroy & Michiel Baeten
Strategy: Jan Van Brakel
Account team: Isabel Peeters, Michelle Stas, Jolien Noppen, Evelyn Savels, Shi Qi Ji & Emilie Kino
Radio producer: Nicolas Van Poeck
Sound: Het Geluidshuis
Composer: Koen Brandt
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]