Lidl en BBDO maken irritante reclame nóg irritanter

Lidl lanceerde vorig jaar het promo-alarm. Een radiocampagne die even irritant als interessant is.
Want alle producten die in promo staan, klinken als een loeiend alarm. Dat valt op.
En als u zich afvraagt of het nóg opvallender kan, dan heeft Lidl het antwoord klaar met een nieuwe versie van het promo-alarm... Het meme-techno-promo-alarm. Nog irritanter en interessanter.
Want de retailer van het jaar springt mee op de meme-techno-hype. Dus opgepast, want een remix van het beruchte promo-alarm teistert uw oren en ogen op de sociale kanalen en op YouTube. Zet uw speakers op XXL en gaan met die patat.
Credits
Client: LIDL
Contacts: Emmelie Mouton, Sam Borloo, Julie Vanderstichele
Agency: BBDO BELGIUM
Creative director: Jan Dejonghe
Creation: Thomas Thysens
FR creation: Gregory Verheyleweghen
Sound composition & producer: Jeremy Vettorel
Editor: Anton Ceuppens
Design: Piet Boeykens
Final art: Daniela Simons
RTV producer: Eva Segers
Head of production: Patricia Van De Kerckhove
Account team: Laura De Clercq, Marie Buyens & Michelle Stas
Media agency: Zigt
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]