Lidl en BBDO maken irritante reclame nóg irritanter

Crea / News

Lidl lanceerde vorig jaar het promo-alarm. Een radiocampagne die even irritant als interessant is.
Want alle producten die in promo staan, klinken als een loeiend alarm. Dat valt op.

En als u zich afvraagt of het nóg opvallender kan, dan heeft Lidl het antwoord klaar met een nieuwe versie van het promo-alarm... Het meme-techno-promo-alarm. Nog irritanter en interessanter.

Want de retailer van het jaar springt mee op de meme-techno-hype. Dus opgepast, want een remix van het beruchte promo-alarm teistert uw oren en ogen op de sociale kanalen en op YouTube. Zet uw speakers op XXL en gaan met die patat.

Credits

Client: LIDL 
Contacts: Emmelie Mouton, Sam Borloo, Julie Vanderstichele  
Agency: BBDO BELGIUM 

Creative director: Jan Dejonghe  
Creation: Thomas Thysens  
FR creation: Gregory Verheyleweghen
Sound composition & producer: Jeremy Vettorel 

Editor: Anton Ceuppens
Design: Piet Boeykens  
Final art: Daniela Simons  
RTV producer: Eva Segers 
Head of production: Patricia Van De Kerckhove 

Account team: Laura De Clercq, Marie Buyens & Michelle Stas
Media agency: Zigt