Lidl kiest partij voor z’n verse producten

Crea / News

BartSomersTijdens de verkiezingsperiode is het heel belangrijk voor de kandidaten om een goeie indruk te maken op de kiezers. Duizenden affiches kleuren heel het land. Affiches waarop de politici er op hun best proberen uit te zien. Tandpastasmiles, warme blikken, propere kostuums, sexy kleedjes en dito slogans moeten de kiezer overtuigen. Maar dat blijkt niet genoeg. De meeste kandidaten zien hun inspanningen niet vertaald in het aantal stemmen.
BrunoTobbackVoor de verkiezingen 2019 wou Lidl de politici helpen. En dat door middel van hun verse producten. En zo belandden een sappige tomaat mozzarella, gegrilde kip met groentjes, een heerlijk stukje zalm op een bedje van broccoli en een lekkere entrecôte met gebakken aardappelen in de handen van onze politici.
KoenGeens&WalterDeDonderDe verkiezingsaffiches van Bruno Tobback, Koen Geens, Bart Somers, Theo Francken, Kristof Calvo, Darya Safai, Didier Reynders, Charles Michel, Cédric Du Monceau, Paul Magnette en anderen kregen van Lidl een extra toevoeging aan hun affiches afgelopen donderdag. Waardoor ze plots een bord met verse producten van Lidl aan de kiezers aanreikten. Dit alles om hen te helpen een betere indruk te maken tegen de verkiezingen.
KristofCalvo
Credits:
Client: Lidl Belgium
Client contact: Boudewijn Van den Brandt, Jeroen Bal, Ifke Nauwelaerts, Lien Van Hoorebeke, Julie Longerstay
Agency: BBDO Belgium
Account team: Isabel Peeters, Michelle Stas, Melissa Fastenaekels, Shi Qi Ji
Creative Director: Sebastien De Valck, Arnaud Pitz
Creation: Gaetan Gomez Garcia, Gregory Verheylewegen
Head of RTV: Patricia Van De Kerckhove
Production team: Patricia Van de Kerckhove, Silke Ricour, Lac-Long Phung, Elena Radi, Karine Uytterhoeven, Renée Vermeire
Strategy: Samuel Eggermont, Dirk Peremans
Production Company: Bounce Rocks
Photographer: Filip Vanzieleghem
Retouching: Tom Vandewiele, Serge Catalan
Media: Rapid Media