Liegt Humo 10 jaar later nog steeds?


Humo pakt gedurende vier weken opnieuw uit met een grote jongerenenquête. Het perfecte moment voor Mortierbrigade om een van de meest beroemde Belgische campagnes nog eens boven te halen, en er een vervolg aan te breien. Onder het motto 'Liegt Humo nog steeds?' worden de films in functie van de thema's opnieuw vertoond. En ze zijn opnieuw een viraal succes. Er werden twee nieuwe radiospots opgenomen met 'Debeys Dirk', maatschappelijk verantwoordelijke. Op een soundboard kan u zijn beste quotes beluisteren.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]


