Humo pakt gedurende vier weken opnieuw uit met een grote jongerenenquête. Het perfecte moment voor Mortierbrigade om een van de meest beroemde Belgische campagnes nog eens boven te halen, en er een vervolg aan te breien. Onder het motto 'Liegt Humo nog steeds?' worden de films in functie van de thema's opnieuw vertoond. En ze zijn opnieuw een viraal succes. Er werden twee nieuwe radiospots opgenomen met 'Debeys Dirk', maatschappelijk verantwoordelijke. Op een soundboard kan u zijn beste quotes beluisteren.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]