Auto 5 heeft haar communicatiestrategie heroverwogen door een groter deel van haar jaarplan te wijden aan het opbouwen van hun merkbeeld. Rekening houdend met de perceptie van de consument, gemeten tijdens de laatste marktstudie van Auto 5, is weersponsoring op televisie een must geworden: het biedt een grote zichtbaarheid, draagt bij tot sympathie en voedt het territorium van het merk. Het doel is immers om in alle omstandigheden te communiceren over de diensten en oplossingen van het merk.
7-seconden billboards worden gedurende vijf weken uitgezonden op RMB, VTM en Vitaya, ter ondersteuning van het weer. Deze campagne, ondertekend door Lielens, vormt een aanvulling op andere meer actieve campagnes ter ondersteuning van de verkoop.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]