Lielens door weer en wind voor Auto 5

Auto 5 heeft haar communicatiestrategie heroverwogen door een groter deel van haar jaarplan te wijden aan het opbouwen van hun merkbeeld. Rekening houdend met de perceptie van de consument, gemeten tijdens de laatste marktstudie van Auto 5, is weersponsoring op televisie een must geworden: het biedt een grote zichtbaarheid, draagt bij tot sympathie en voedt het territorium van het merk. Het doel is immers om in alle omstandigheden te communiceren over de diensten en oplossingen van het merk.
7-seconden billboards worden gedurende vijf weken uitgezonden op RMB, VTM en Vitaya, ter ondersteuning van het weer. Deze campagne, ondertekend door Lielens, vormt een aanvulling op andere meer actieve campagnes ter ondersteuning van de verkoop.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]