Lien Paredis zet na vijf jaar als mediaplanner bij De Persgroep en drie jaar als accountmanager 360° bij Dentsu International – op merken zoals Mondelez en Heineken – haar schouders mee onder de groei van Initiative. Ze zal er haar acht jaar hybride mediakennis (regie+agency) verzilveren als client advisor. “Ik kijk enorm uit naar deze opportuniteit en om te werken op de fantastische merken die Initiative beheert in een uitdagende en succesvolle omgeving!”
Gauthier Elslander, managing director bij Initiative, is blij met de komst van Paredis. “Lien heeft de juiste mentaliteit en werkmotivatie, een perfecte fit voor de teamspirit van Initiative en Mediabrands. Met haar komst versterken we verder de service en kwaliteit op de bestaande en groeiende klantenportefeuille met een sterk 360° profiel.”
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Vacature Junior Art Director - Bridgeneers
Bridgeneers is op zoek naar een Junior Art Director om ons creatieve team […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]