Lien Paredis versterkt Initiative
Lien Paredis zet na vijf jaar als mediaplanner bij De Persgroep en drie jaar als accountmanager 360° bij Dentsu International – op merken zoals Mondelez en Heineken – haar schouders mee onder de groei van Initiative. Ze zal er haar acht jaar hybride mediakennis (regie+agency) verzilveren als client advisor. “Ik kijk enorm uit naar deze opportuniteit en om te werken op de fantastische merken die Initiative beheert in een uitdagende en succesvolle omgeving!”
Gauthier Elslander, managing director bij Initiative, is blij met de komst van Paredis. “Lien heeft de juiste mentaliteit en werkmotivatie, een perfecte fit voor de teamspirit van Initiative en Mediabrands. Met haar komst versterken we verder de service en kwaliteit op de bestaande en groeiende klantenportefeuille met een sterk 360° profiel.”
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]
Account Manager bij AdSomeNoise
Got the commercial and social spark that ignites opportunities and warms up clients? […]