Lien Paredis versterkt Initiative

Lien Paredis zet na vijf jaar als mediaplanner bij De Persgroep en drie jaar als accountmanager 360° bij Dentsu International – op merken zoals Mondelez en Heineken – haar schouders mee onder de groei van Initiative. Ze zal er haar acht jaar hybride mediakennis (regie+agency) verzilveren als client advisor. “Ik kijk enorm uit naar deze opportuniteit en om te werken op de fantastische merken die Initiative beheert in een uitdagende en succesvolle omgeving!”
Gauthier Elslander, managing director bij Initiative, is blij met de komst van Paredis. “Lien heeft de juiste mentaliteit en werkmotivatie, een perfecte fit voor de teamspirit van Initiative en Mediabrands. Met haar komst versterken we verder de service en kwaliteit op de bestaande en groeiende klantenportefeuille met een sterk 360° profiel.”
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]