Lifestylemagazine Imago koppelt abonnement aan goed doel

Het driemaandelijkse lifestylemagazine Imago heeft het hart op de juiste plaats en koppelt de abonnementswerving aan een goed doel. Een abonnement op Imago kost slechts 48 jaar per jaar, maar vooral: per abonnement stort Maja Publishing, de uitgever van Imago, 5 euro aan Stichting tegen Kanker.
In het eerste nummer van dit jaar staat Imago overigens stil bij het 100-jarig bestaan van de Stichting tegen Kanker. Andere onderwerpen zijn cruisen op Waal en Rijn, citytrips naar Kortrijk of Spa, de zogenoemde 'bikestyle', Belgische modemerken en lopende tentoonstellingen in musea (met diverse tickets te winnen!) en galeries. O ja, er is ook een interview met de bekende Brugse antiquair Paul De Grande ('Stukken van mensen', Play 4 en Play GO).
CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]