Het driemaandelijkse lifestylemagazine Imago heeft het hart op de juiste plaats en koppelt de abonnementswerving aan een goed doel. Een abonnement op Imago kost slechts 48 jaar per jaar, maar vooral: per abonnement stort Maja Publishing, de uitgever van Imago, 5 euro aan Stichting tegen Kanker.
In het eerste nummer van dit jaar staat Imago overigens stil bij het 100-jarig bestaan van de Stichting tegen Kanker. Andere onderwerpen zijn cruisen op Waal en Rijn, citytrips naar Kortrijk of Spa, de zogenoemde 'bikestyle', Belgische modemerken en lopende tentoonstellingen in musea (met diverse tickets te winnen!) en galeries. O ja, er is ook een interview met de bekende Brugse antiquair Paul De Grande ('Stukken van mensen', Play 4 en Play GO).
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]