Lifestylemagazine Imago koppelt abonnement aan goed doel
Het driemaandelijkse lifestylemagazine Imago heeft het hart op de juiste plaats en koppelt de abonnementswerving aan een goed doel. Een abonnement op Imago kost slechts 48 jaar per jaar, maar vooral: per abonnement stort Maja Publishing, de uitgever van Imago, 5 euro aan Stichting tegen Kanker.
In het eerste nummer van dit jaar staat Imago overigens stil bij het 100-jarig bestaan van de Stichting tegen Kanker. Andere onderwerpen zijn cruisen op Waal en Rijn, citytrips naar Kortrijk of Spa, de zogenoemde 'bikestyle', Belgische modemerken en lopende tentoonstellingen in musea (met diverse tickets te winnen!) en galeries. O ja, er is ook een interview met de bekende Brugse antiquair Paul De Grande ('Stukken van mensen', Play 4 en Play GO).
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]