Lifestylemagazine Imago koppelt abonnement aan goed doel

Het driemaandelijkse lifestylemagazine Imago heeft het hart op de juiste plaats en koppelt de abonnementswerving aan een goed doel. Een abonnement op Imago kost slechts 48 jaar per jaar, maar vooral: per abonnement stort Maja Publishing, de uitgever van Imago, 5 euro aan Stichting tegen Kanker.
In het eerste nummer van dit jaar staat Imago overigens stil bij het 100-jarig bestaan van de Stichting tegen Kanker. Andere onderwerpen zijn cruisen op Waal en Rijn, citytrips naar Kortrijk of Spa, de zogenoemde 'bikestyle', Belgische modemerken en lopende tentoonstellingen in musea (met diverse tickets te winnen!) en galeries. O ja, er is ook een interview met de bekende Brugse antiquair Paul De Grande ('Stukken van mensen', Play 4 en Play GO).
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]