Lift You Up-talenten shoppen rider in understage supermarkt van Albert Heijn

4schools / Marketing / News

Met ‘Lift You Up’ lanceerde VTM in het voorjaar van 2025 een nieuwe muzikale shiny-floor show. De eerste afleveringen haalden een commercieel marktaandeel van 41,5%. Naast het kijkcijfersucces zet het programma ook in op een creatief commercieel partnership.

In samenwerking met Integreate, de creatieve hub van DPG Media Advertising, realiseert Albert Heijn een geïntegreerde merkactivatie binnen ‘Lift You Up’. Centraal in dit partnership staat een understage ingerichte supermarkt waar talenten en coaches hun rider kunnen samenstellen.

Els Lagrou, directeur marketing & communicatie bij Albert Heijn België, licht toe: “‘Lift You Up’ biedt een platform voor nieuw talent en bereikt een breed publiek. Dit sluit perfect aan bij de waarden van Albert Heijn: vernieuwend, verrassend en experimenteel in creatieve concepten. Met de understage supermarkt zetten we ons assortiment op een originele manier in de kijker.”

Naast de fysieke integratie in het programma vergroot Albert Heijn de zichtbaarheid via billboards, trailers en prerolls op VTM en VTM GO. Ook op de eigen kanalen wordt het partnership doorgetrokken: klanten kunnen via de website en app hun eigen rider samenstellen, en in de winkels en de folder worden wekelijks de favoriete producten van de deelnemers uitgelicht.