Ligatus België verwelkomt gva.be en hbvl.be

Media / News

hbvl.be

Sinds 1 januari 2016 maken de sites gva.be en hbvl.be van Mediahuis deel uit van Ligatus, Deze twee mediamerken van Mediahuis zullen de reeds aanzienlijke inventaris van Ligatus verder verruimen. De sites van De Standaard en Het Nieuwsblad maakten al sinds 2013 deel uit van het Ligatus-netwerk in België. De interne mediaregie van Mediahuis, Mediahuis Connect, besliste nu al zijn sites samen te brengen bij Ligatus voor het commercialiseren van performance en contentpromotiecampagnes, op de article end positie van de artikel-pagina’s van de (kranten)sites.

Ligatus

Het zelfontwikkelde optimalisatiealgoritme van Ligatus stelt adverteerders en media- bureaus in staat om online campagnes op de meest relevante websites en best-scorende posities te plaatsen. Advertenties komen zo direct terecht bij de juiste doelgroep. Ligatus biedt zijn klanten twee vormen van native marketing aan: direct response en content promotion. Het variabele afrekenmodel (no cure, no pay) biedt klanten bovendien optimale kosten-beheersing.

gva.be

Mark Daemen, sales director National Advertising Mediahuis Connect: "Het Ligatus aanbod op onze sites is complementair met het Mediahuis Connect-aanbod en vervolledigt op deze manier alle mogelijkheden voor de adverteerder richting een sterk gezochte doelgroep. Onze eerdere ervaringen met de technologie en het team van Ligatus, maar ook het feit dat het netwerk is samengesteld uit kwalitatieve content websites, geven ons alle vertrouwen."

Ben Doumen, country manager Ligatus: "We zijn erg verheugd om vanaf 2016 alle sites van Mediahuis in ons netwerk te mogen verwelkomen en alzo ons partnership met Mediahuis te kunnen verstevigen. We versterken hiermee eens temeer onze leiderspositie op de Belgische native performance-markt. Onze klanten plaatsen Ligatus steevast in de top van hun communicatiekanalen qua ROI en met de toevoeging van de Mediahuis sites zullen we de return voor onze adverteerders nog verder verbeteren."