Ligatus en Criteo vinden klik

Ligatus, Europees marktleider op het gebied van native en performance adverteren, heeft vandaag aangekondigd een transnationaal samenwerkingsverband aan te gaan op het gebied van programmatic native adverteren met Criteo, specialist op het gebied van performancemarketingtechnologie. Criteo sluit zich aan bij Ligatus’ RTB-platform voor automated media buying en onderstreept daarmee het internationale karakter van dit inkoopkanaal.
Dankzij de samenwerking hebben klanten van Criteo door middel van programmatic buying nu toegang tot de gehele inventory van Ligatus’ internationale netwerk in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië en Turkije alsook tot wereldwijde traffic via IP targeting. Het netwerk van Ligatus bestaat uit ruim 1.200 premium websites, die zo’n 31 miljard ad-impressies per maand genereren. Met 31 kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en Azië-Pacific, bedient Criteo wereldwijd meer dan 12.000 adverteerders en heeft het directe relaties met bijna 17.000 uitgevers.
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]