Ligatus, Europees marktleider op het gebied van native en performance adverteren, heeft vandaag aangekondigd een transnationaal samenwerkingsverband aan te gaan op het gebied van programmatic native adverteren met Criteo, specialist op het gebied van performancemarketingtechnologie. Criteo sluit zich aan bij Ligatus’ RTB-platform voor automated media buying en onderstreept daarmee het internationale karakter van dit inkoopkanaal.
Dankzij de samenwerking hebben klanten van Criteo door middel van programmatic buying nu toegang tot de gehele inventory van Ligatus’ internationale netwerk in Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, België, Nederland, Spanje, Italië en Turkije alsook tot wereldwijde traffic via IP targeting. Het netwerk van Ligatus bestaat uit ruim 1.200 premium websites, die zo’n 31 miljard ad-impressies per maand genereren. Met 31 kantoren in Noord- en Zuid-Amerika, EMEA en Azië-Pacific, bedient Criteo wereldwijd meer dan 12.000 adverteerders en heeft het directe relaties met bijna 17.000 uitgevers.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]