Like A Virgin wil nog meer saus

Sales- en marketingbureau Like A Virgin kreeg in 2018 van Vandemoortele de uitdaging voorgeschoteld om een structurele groei in zijn sausvolume te creëren, en dan specifiek via hun netwerk van frituren. Het bureau zorgde voor de campagne ‘Frietjes verkiezen Hannibal’, met als resultaat? 1.000 deelnemende frituren, 6.000 deelnemende consumenten en 37 winnaars.
Ook dit jaar krijgt de campagne een vervolg. De doelstelling, die blijft hetzelfde: structurele groei creëren in het sausvolume. Deze keer met de focus op andere sauzen, waaronder Spicy Hannibal waarvan ze tijdens het Nationale Sauzenweekend opnieuw gratis porties uitdeelden in meer dan 800 deelnemende frituren.
Momenteel loopt de consumentenwedstrijd van 2019: Battle of the big six. Hiermee zet Like A Virgin 6 speciaalsauzen van Vandemoortele het hele jaar lang nog in de kijker. Om de sauzen te laten leven onder de mensen, transformeerde het bureau elk van hen in een figuur. Maak kennis met Harry Hannibal, Lee Loempia, Sam Samurai, Poppy Pepper, Andy Andalouse en Charlie Cocktail. Elke maand strijden twee sauzen tegen elkaar om de beste saus van de maand te worden. Wat valt er te winnen? Een frietvoucher ter waarde van €150 te besteden in een deelnemende Vandemoortele-frituren.
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]