Sales- en marketingbureau Like A Virgin kreeg in 2018 van Vandemoortele de uitdaging voorgeschoteld om een structurele groei in zijn sausvolume te creëren, en dan specifiek via hun netwerk van frituren. Het bureau zorgde voor de campagne ‘Frietjes verkiezen Hannibal’, met als resultaat? 1.000 deelnemende frituren, 6.000 deelnemende consumenten en 37 winnaars.
Ook dit jaar krijgt de campagne een vervolg. De doelstelling, die blijft hetzelfde: structurele groei creëren in het sausvolume. Deze keer met de focus op andere sauzen, waaronder Spicy Hannibal waarvan ze tijdens het Nationale Sauzenweekend opnieuw gratis porties uitdeelden in meer dan 800 deelnemende frituren.
Momenteel loopt de consumentenwedstrijd van 2019: Battle of the big six. Hiermee zet Like A Virgin 6 speciaalsauzen van Vandemoortele het hele jaar lang nog in de kijker. Om de sauzen te laten leven onder de mensen, transformeerde het bureau elk van hen in een figuur. Maak kennis met Harry Hannibal, Lee Loempia, Sam Samurai, Poppy Pepper, Andy Andalouse en Charlie Cocktail. Elke maand strijden twee sauzen tegen elkaar om de beste saus van de maand te worden. Wat valt er te winnen? Een frietvoucher ter waarde van €150 te besteden in een deelnemende Vandemoortele-frituren.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]