Lilliputiens viert 25ste verjaardag met Be Connect

Crea / News / Retail

Om de 25ste verjaardag van haar merk niet ongemerkt voorbij te laten gaan, koos de Belgische speelgoedontwerper Lilliputiens voor Be Connect, deel van de Intracto Group, om een originele strategie te ontwikkelen. Te beginnen met een verjaardagscampagne...

25 jaar, dat moet gevierd worden... Lilliputiens, in 1995 opgericht door creatieve mama’s, wilde een creatief concept ontwikkelen dat het mogelijk maakt om unieke personages in de kijker te zetten om zowel de Belgische als de Franse markt te bereiken. Ze daagden daarom verschillende bureaus uit door middel van een wedstrijd. Het digitale communicatiebureau Be Connect kwam als beste uit de bus dankzij een creatief en strategisch voorstel dat aansluit bij de waarden van Lilliputiens.

“De mix van de strategische visie, technische kennis en creativiteit van Be Connect overtuigde ons ervan dat dit het ideale partnerschap was om van dit avontuur een echte success story te maken,” zegt Catherine Van Crombrugge, oprichtster van Lilliputiens.

Be Connect zal de slogan van het merk “Smart design by creative mothers” tot leven brengen en zal video’s en interactieve verhalen op de sociale netwerken onthullen over de belangrijkste personages van Lilliputiens en portretten van creatieve mums delen. De campagne zal ook een luik met influencers bevatten door middel van samenwerkingsverbanden in België, maar ook in Frankrijk. Een grote uitdaging voor het bureau dat zojuist zijn sociale aanbod heeft versterkt met de oprichting van een Influence afdeling.