Lionel Lammens verlaat STIB/MIVB

Lionel Lammens en de STIB/MIVB hebben in onderling overleg besloten om hun samenwerking te beëindigen. Hij was er sinds 2018 marketingdirecteur.
Lammens kan tellen op een ruime ervaring, die hij opdeed binnen verschillende marketing- en commerciële functies (Proximus, IPM press, betFIRST, Corkpack,...). Hij stond ook twee jaar aan het hoofd van
Ter info: Lionel Lammens is intussen toegetreden tot de jury van Sounds of Change, de prijs voor audioreclame van Var, RMB, Bubka en PUB met focus op duurzaamheid en creativiteit in audio advertising.
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]
Marketing and Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Customer Engagement Strategist - Christelijke Mutualiteit
Bedrijfsomschrijving Werken bij CM, is werken met goesting. Want bij CM heb je […]
Account Manager - RMB
Wij zijn op zoek naar een Account Manager Wij zoeken een Account Manager […]