Liquid viert rebranding met creatieve marathon zonder saaie receptie

Het Brugse reclamebureau Liquid lanceert een opvallende launch van hun rebranding. Op de langste dag van het jaar - 21 juni - werkt het team 24 uur aan een stuk door op een externe locatie. Het wordt een unieke dag vol inspiratie, ervaringen, ontmoetingen en uitdagingen. Want happy clients = happy Liquid-team. Zeker als campagnes hun doel bereiken, de omzet stijgt of nieuwe medewerkers worden gevonden. Het reclamebureau gaat daarvoor ‘the extra mile’ en anticipeert zo op waar marketeers wakker van liggen, zegt managing director Geert Keyaerts: "Ook letterlijk in dit geval. Want om de filosofie van deze originele rebranding kracht bij te zetten, gaat het team 24 uur aan de slag met ingezonden topics. Het programma is opgebouwd rond 4 thema’s: Liquid-rebranding, client-agency relationship, creativity en team culture. Professionals uit verschillende domeinen komen langs en delen hun knowhow."
Concreet: Junior Malela belicht de nieuwste trends in social media, Siebe Hannosset geeft iedereen op de langste dag van het jaar meer energie, Kendy Smits focust op de kracht van introversie, Many Leroy scoort met de vernieuwende marketingaanpak van de voetbalbond, Philip Maes inspireert over het gebruik van creativiteit in radiospots en Steve Boedt onthult the 5 secrets of confidence. Er wordt ook verslag uitgebracht vanuit Cannes, tijdens de nacht zijn er o.a. calls met advertising tegenvoeters uit Nieuw-Zeeland en Australië.
De best bits van de rebranding-marathon vind je op de Liquid-socials.
Account Manager - D|M&S
Account Manager in Antwerpen Account Manager D|M&S Antwerpen D|M&S is een toonaangevend communicatiebureau […]
Creatieve Content Creator - D|M&S
Creatieve Content Creator in Antwerpen Wij zijn op zoek naar een creatieve Content […]
Account Executive - VRT en meer lokale media
Wil jij samen een maatschappelijk verschil maken in media? Werk je graag met […]
Accountmanager Creative Partnerships - VRT
Wil jij de juiste partners verbinden met de mooiste projecten voor maximale impact? […]