Lisa Blommaert nieuwe sales director bij DPG Media Advertising

News / People

DPG Media Advertising bouwt verder aan haar structuur om zo toekomstgericht nieuwe lokale en digitale media-oplossingen efficiënt en klantgericht bij adverteerders te blijven brengen. Om dit traject binnen de regie van merken zoals VTM, Qmusic, Joe en HLN verder uit te rollen, krijgt Lisa Blommaert vanaf nu de positie van sales director bij DPG Media Advertising België. Als hoofd van de sales teams binnen de regie van DPG Media stuurt ze de commerciële contacten met de adverteerders en teams aan en gaat ze verder de strategische krijtlijnen ontwikkelen.

Met een master Commercial Engineering & Marketing op zak deed Blommaert in het verleden haar commerciële ervaring op in de fmcg-sector op bij Mondelez International en Upfield. Ze stapte in 2019 als sales manager de gebouwen van DPG Media België binnen waar ze nu promoveert tot sales director.

Lisa Blommaert licht haar nieuwe opdracht verder toe: “Ik geloof in het belang van een sterke lokale connectie met mediabureaus, adverteerders en hun merken. Enkel door in dialoog te gaan met elkaar kunnen we elkaars uitdagingen begrijpen, en elkaar versterken in de toekomst. We willen onze teams maximaal laten connecteren met de markt om samen te zoeken naar de juiste oplossingen, en merken meer dan ooit te verbinden met de consument dankzij data, entertainment en de kracht van onze lokale mediamerken. Als partner van onze adverteerders kijk ik er dan ook ontzettend naar uit om hier samen in te groeien.”

Blommaert rapporteert in haar nieuwe functie aan Julie Neyman, directeur advertising bij DPG Media Advertising België. “Ik ben verheugd dat we het talent van Lisa breder kunnen inzetten vanaf nu om onze crossmediale én lokale media-oplossingen tot bij de adverteerder te brengen. Ik kijk ernaar uit om dit traject verder met haar uit te rollen en onze efficiëntie en klantgerichtheid verder uit te bouwen,” zegt Neyman.