Lisa von Beust: “We komen hier samen sterker uit”
Wanneer Lisa von Beust, marketing & communication manager bij Auxipress, de dingen positief ziet klinkt dat zo: “Het aanpassingsvermogen van bedrijven heeft zich de afgelopen week echt laten zien. Het was indrukwekkend om ze te zien overschakelen naar een werkwijze die ze niet gewend waren en om zo snel de overstap te maken naar telewerken. We zagen gemotiveerde, creatieve en responsieve teams die erin slaagden om een set van nieuwe tools te ontwikkelen om van op afstand te communiceren en zo de eenheid van het team te behouden. Deze ervaring van telewerken is dus een echte kans voor iedereen om op een intelligente en innovatieve manier te werken. Ik heb veel bewondering voor mijn collega’s en voor de flexibiliteit die ze hebben getoond. Zelfs vanop afstand blijven we er bij Auxipress alles aan doen om onze klanten de best mogelijke prestaties te bieden. Want als centrale speler in de Belgische mediawereld is het onze plicht om merken door deze crisis heen te helpen. Deze crisis, die grote gevolgen heeft voor de mediaconsumptie, biedt ons een reeks persoonlijke en collectieve uitdagingen om de flexibiliteit en expertise van ons bedrijf aan te tonen. We zijn er dan ook steeds meer van overtuigd van dat deze periode onze manier van werken ingrijpend zal veranderen. Blijf elkaar dus steunen, want samen zullen we hier sterker uit komen.”