Liswood & Tache: 50 websites in 50 dagen

Benjamin Vrancken

Communication / News

Benjamin Vrancken

Benjamin Vrancken

De marathonman liep recent 100 marathons in 100 dagen. Maar wat te zeggen over Liswood & Tache? Het communicatiebureau uit Hasselt vulde het orderboek met 50 nieuwe websites in 50 dagen.
 
Nog net voor kerstmis lanceerde Liswood & Tache - voor de historici onder ons: dat is sinds enige tijd de voortzetting van de bureaus Commun•Sense en Kixx- de jongste versie van Browsbox, hun in huis ontwikkelde content management systeem (CMS) voor websites. Als professioneel communicatiebureau deden ze dat strikt volgens de regels der Vlaamsche Bescheidenheid, zonder veel poeha. Vijftig werkdagen later staan er maar liefst 50 nieuwe websites op de teller, waarvan 11 al opgeleverd en 39 in de steigers. En de teller blijft lopen.

Met Browsbox 4.0 pas je je eigen website rechtstreeks aan in de layout. Zo zie je meteen het effect van wat je doet. Nieuwe tekstblokken, foto’s of video sleep of plak je gewoon in een webpagina. Niet meer in een zogenaamde backoffice. Een titel aanpassen is zo eenvoudig als er op klikken, typen en bewaren. “Dat maakt iets op je website zetten pas echt toegankelijk voor iedereen,” stelt Benjamin Vrancken, product marketing manager bij Liswood & Tache. “Browsbox was in vergelijking met andere systemen sowieso al gebruiksvriendelijk. Maar pas toen onze programmeurs de techniek ontwikkelden om aanpassingen rechtstreeks in de layout van je website te doen, wisten we dat we op het juiste spoor zaten. Zelfs IT-ers kijken ervan op wanneer ik een demo geef.” 

browsbox-homepage-demo