Little by Little dichter bij de ideale wereld?

De zes Common Ground partners - Dentsu, Havas, IPG, Omnicom, Publicis Groupe en WPP - lanceren in samenwerking met Google ‘Little by Little', een campagne om sneller de duurzaamheidsdoelstellingen te halen. Common Ground werd opgericht in juni 2016 om vanuit de reclame- en communicatiewereld duidelijk te maken dat men achter de duurzaamheidsdoelstellingen staat, los van de onderlinge concurrentie. Nu gaan de communicatiegroepen met Google (dat YouTube inzet) erbij gezamenlijk campagne voeren, onder de titel ‘Little by Little’.

Model en activiste Jillian Mercado is te zien in een video die al op korte tijd enorm veel views te verwerken kreeg. Een aantal influencers zullen haar voorbeeld volgen op YouTube en andere sociale media, zoals Yara Shahidi, Marissa Rachel, Roxy Rocks, Jessica Dante, Adebola Williams, Gemma Stafford en Khushi Maheshwari.

Sales Account Manager - VAR
Sales Account Manager met oog voor het VAR-effect en een hart voor VRT […]

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



