De zes Common Ground partners - Dentsu, Havas, IPG, Omnicom, Publicis Groupe en WPP - lanceren in samenwerking met Google ‘Little by Little', een campagne om sneller de duurzaamheidsdoelstellingen te halen. Common Ground werd opgericht in juni 2016 om vanuit de reclame- en communicatiewereld duidelijk te maken dat men achter de duurzaamheidsdoelstellingen staat, los van de onderlinge concurrentie. Nu gaan de communicatiegroepen met Google (dat YouTube inzet) erbij gezamenlijk campagne voeren, onder de titel ‘Little by Little’.
Model en activiste Jillian Mercado is te zien in een video die al op korte tijd enorm veel views te verwerken kreeg. Een aantal influencers zullen haar voorbeeld volgen op YouTube en andere sociale media, zoals Yara Shahidi, Marissa Rachel, Roxy Rocks, Jessica Dante, Adebola Williams, Gemma Stafford en Khushi Maheshwari.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]