Lockdown zet Brussel aan tot creativiteit


Behalve een hotelactie gebeurt er nog een en ander in Brussel, na de terreurdreigingen de lockdown in november. Visit.Brussels ontwikkelde intern een campagne die gezien mag worden. Hiervoor worden enkel sociale media ingeschakeld. De kans dat u de geselecteerde beelden daar tegenkomt is redelijk groot, al is het maar om het esthetisch gehalte van die beelden. Mogelijk komen er eerstdaags trouwens nog andere beelden bij. Visit.Brussels gebruikte onder het motto #relaxinbrussels citaten van bekende personen om duidelijk te maken dat Brussel ook nu de moeite waard is. Visit.Brussels bereidt overigens nog een andere, grote campagne voor.
En op dit moment loopt er ook een actie waarbij verblijven in Brusselse hotels kunnen worden geworden.



CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]

Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]



