Behalve een hotelactie gebeurt er nog een en ander in Brussel, na de terreurdreigingen de lockdown in november. Visit.Brussels ontwikkelde intern een campagne die gezien mag worden. Hiervoor worden enkel sociale media ingeschakeld. De kans dat u de geselecteerde beelden daar tegenkomt is redelijk groot, al is het maar om het esthetisch gehalte van die beelden. Mogelijk komen er eerstdaags trouwens nog andere beelden bij. Visit.Brussels gebruikte onder het motto #relaxinbrussels citaten van bekende personen om duidelijk te maken dat Brussel ook nu de moeite waard is. Visit.Brussels bereidt overigens nog een andere, grote campagne voor.
En op dit moment loopt er ook een actie waarbij verblijven in Brusselse hotels kunnen worden geworden.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]