Lockdown zet Brussel aan tot creativiteit
Behalve een hotelactie gebeurt er nog een en ander in Brussel, na de terreurdreigingen de lockdown in november. Visit.Brussels ontwikkelde intern een campagne die gezien mag worden. Hiervoor worden enkel sociale media ingeschakeld. De kans dat u de geselecteerde beelden daar tegenkomt is redelijk groot, al is het maar om het esthetisch gehalte van die beelden. Mogelijk komen er eerstdaags trouwens nog andere beelden bij. Visit.Brussels gebruikte onder het motto #relaxinbrussels citaten van bekende personen om duidelijk te maken dat Brussel ook nu de moeite waard is. Visit.Brussels bereidt overigens nog een andere, grote campagne voor.
En op dit moment loopt er ook een actie waarbij verblijven in Brusselse hotels kunnen worden geworden.
Marketing & Admissions Director - The British School of Brussels
We’re looking for a Marketing & Admissions Director to join our amazing team at The […]
Community & Project Manager (m/f/d) - Hopscotch Season
Are you looking for dynamism and creativity? Do you have a passion […]
PR ACCOUNT MANAGER - Walkie Talkie
JOIN WALKIE TALKIE AS A PR ACCOUNT MANAGER Walkie Talkie is a creative […]