Lockdown zet Brussel aan tot creativiteit


Behalve een hotelactie gebeurt er nog een en ander in Brussel, na de terreurdreigingen de lockdown in november. Visit.Brussels ontwikkelde intern een campagne die gezien mag worden. Hiervoor worden enkel sociale media ingeschakeld. De kans dat u de geselecteerde beelden daar tegenkomt is redelijk groot, al is het maar om het esthetisch gehalte van die beelden. Mogelijk komen er eerstdaags trouwens nog andere beelden bij. Visit.Brussels gebruikte onder het motto #relaxinbrussels citaten van bekende personen om duidelijk te maken dat Brussel ook nu de moeite waard is. Visit.Brussels bereidt overigens nog een andere, grote campagne voor.
En op dit moment loopt er ook een actie waarbij verblijven in Brusselse hotels kunnen worden geworden.


PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]