Loeiende pret bij Campina

Campina mortierbrigade

Crea / News

Screen-Shot-2016-06-07-at-10.33.07

Nadat Mortierbrigade begin januari al het digitale budget van Campina binnenhaalde, staat het bureau nu ook in voor het masterbrand. In de nieuwe campagne die nu on air gaat, staan de koeien van Campina centraal.

Dat de koeien van Campina plezier maken, is niet zomaar een reclameslogan. Verre van, Campina garandeert dat de dieren minstens 120 dagen per jaar zes uur per dag in de wei staan. Er zijn zelfs speciale toestellen voor een koeienmassage, want het welzijn van de koeien staat boven alles. Om dat aan te tonen, start het zuivelmerk een nieuwe campagne voor het brede publiek. Hierin zien we telkens twee koeien die buiten in de weide plezier maken. In een eerste spot maken we kennis met ons duo dat buiten een voetbalwedstrijdje speelt. De campagne loopt ook in pre-rolls, pos en social media. Binnenkort volgt een tweede televisiespot.

 

Credits

Advertiser: Campina

Client: Katrien Bousson, Tanja Walther, Ann Braeckmans,

Agency: mortierbrigade

Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster

Strategic Director: Vincent d’Halluin

Business Director: Evert Vermeire

Head of production: Charlotte Coddens

Creative team: Jan Schoofs, Babo Schokker

Agency producer: Lies Bernaer

Film production company: Czar

Director: Luc Schurgers

Executive Producer: Eurydice Gysel

Producer: Fred Vrancken

Post Producer: Bieke De Keersmaecker

DOP: Oliver Imfeld

Editor: Mark Rees

VFX: Flow Postproduction

Sound: Cobra