Loeiende pret bij Campina

Nadat Mortierbrigade begin januari al het digitale budget van Campina binnenhaalde, staat het bureau nu ook in voor het masterbrand. In de nieuwe campagne die nu on air gaat, staan de koeien van Campina centraal.
Dat de koeien van Campina plezier maken, is niet zomaar een reclameslogan. Verre van, Campina garandeert dat de dieren minstens 120 dagen per jaar zes uur per dag in de wei staan. Er zijn zelfs speciale toestellen voor een koeienmassage, want het welzijn van de koeien staat boven alles. Om dat aan te tonen, start het zuivelmerk een nieuwe campagne voor het brede publiek. Hierin zien we telkens twee koeien die buiten in de weide plezier maken. In een eerste spot maken we kennis met ons duo dat buiten een voetbalwedstrijdje speelt. De campagne loopt ook in pre-rolls, pos en social media. Binnenkort volgt een tweede televisiespot.
Credits
Advertiser: Campina
Client: Katrien Bousson, Tanja Walther, Ann Braeckmans,
Agency: mortierbrigade
Creative directors: Jens Mortier, Joost Berends, Philippe De Ceuster
Strategic Director: Vincent d’Halluin
Business Director: Evert Vermeire
Head of production: Charlotte Coddens
Creative team: Jan Schoofs, Babo Schokker
Agency producer: Lies Bernaer
Film production company: Czar
Director: Luc Schurgers
Executive Producer: Eurydice Gysel
Producer: Fred Vrancken
Post Producer: Bieke De Keersmaecker
DOP: Oliver Imfeld
Editor: Mark Rees
VFX: Flow Postproduction
Sound: Cobra
PR account manager - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]
Hoofd Communicatie - UGent
Context Ben jij een ervaren communicatieprofessional met een strategische visie en sterke leiderschapskwaliteiten? […]
Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]
Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]