Het Antwerpse bedrijf Loop werd opgericht in 2016 door Maarten Bodewes en Dimitri O, als antwoord op hun zoektocht naar stijlvolle, kwalitatieve en comfortabele oordopjes om te dragen tijdens feestjes of festivals. De start-up moest zichzelf heruitvinden tijdens de uitdagende Covid-tijden en verlegde daarom hun focus van festivals en concerten naar oordopjes voor dagelijks gebruik. Loop werd zo ook populair bij mensen met geluidsgevoeligheid — om zich beter te concentreren of te slapen. Vooral hun internationale succes is opmerkelijk. De Loop-oordopjes staan vandaag respectievelijk op de eerste, tweede en derde plaats in de earplugs categorie van Amazon US en wonnen recent de Deloitte’s Technology Fast 50. Voor een nieuwe merkidentiteit die in lijn lag met hun internationale groeiverhaal, werkten ze samen met designstudio WeWantMore.
WeWantMore ontwierp in samenwerking met Loops in-house creative studio de nieuwe merkidentiteit en het bijhorende verpakkingsontwerp. In een productcategorie waar merken vooral rust willen uitstralen, koos Loop voor een krachtige identiteit. Vanuit de kerngedachte ‘loud & proud’ kreeg het merk een energiek, kleurrijk en vooral eigenzinnig kantje — een visuele taal die hun stijlvolle oordopjes bij een jonger publiek de norm moet maken. De implementatie van de vernieuwde merkstrategie en identiteit was in handen van Loops in-house creative studio.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]