Het Antwerpse bedrijf Loop werd opgericht in 2016 door Maarten Bodewes en Dimitri O, als antwoord op hun zoektocht naar stijlvolle, kwalitatieve en comfortabele oordopjes om te dragen tijdens feestjes of festivals. De start-up moest zichzelf heruitvinden tijdens de uitdagende Covid-tijden en verlegde daarom hun focus van festivals en concerten naar oordopjes voor dagelijks gebruik. Loop werd zo ook populair bij mensen met geluidsgevoeligheid — om zich beter te concentreren of te slapen. Vooral hun internationale succes is opmerkelijk. De Loop-oordopjes staan vandaag respectievelijk op de eerste, tweede en derde plaats in de earplugs categorie van Amazon US en wonnen recent de Deloitte’s Technology Fast 50. Voor een nieuwe merkidentiteit die in lijn lag met hun internationale groeiverhaal, werkten ze samen met designstudio WeWantMore.
WeWantMore ontwierp in samenwerking met Loops in-house creative studio de nieuwe merkidentiteit en het bijhorende verpakkingsontwerp. In een productcategorie waar merken vooral rust willen uitstralen, koos Loop voor een krachtige identiteit. Vanuit de kerngedachte ‘loud & proud’ kreeg het merk een energiek, kleurrijk en vooral eigenzinnig kantje — een visuele taal die hun stijlvolle oordopjes bij een jonger publiek de norm moet maken. De implementatie van de vernieuwde merkstrategie en identiteit was in handen van Loops in-house creative studio.
https://www.youtube.com/watch?v=aSg4vfILRTM
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]
ACCOUNT EXECUTIVE - LIQUID BRUGGE
We zijn op zoek naar een account executive om ons commerciële team te […]