Think Pink Europe organiseert van 26 september tot 10 oktober 2021 de Race for the Cure. Met dit indrukwekkende wandel-en loopevenement doorheen Europa laten ze op een sportieve manier zien dat er nog steeds blijvende steun nodig is voor borstkankeronderzoek. Loop’d steunt het initiatief en lanceert deze campagne doorheen haar digitaal netwerk.
Vorig jaar, net voor de lockdown in het najaar, stond er een andere campagne klaar (Pink Duck Race), die dus jammer genoeg de digitale spiegels niet kon bereiken. 2021is een nieuw jaar met nieuwe kansen, dus met alle plezier plaatst Loop'd dit verhaal extra in de kijker.
PROJECTMANAGER PR & COMMUNICATIE - NANS
OVER WITH LOVE NANS* With Love Nans* is een creatief communicatie- en PR-agency […]
Account Manager - Mediamixer
Word jij de brug tussen creativiteit, strategie en media? Bij MediaMixer zoeken we […]
Strategic Planner - Mediamixer
Wat we zoeken? Een strateeg met een scherpe geest, een neus voor trends […]
Strategic Director - Wavemakers
Welkom bij Wavemakers Bij Wavemakers hebben we een passie voor baanbrekende PR en […]