Think Pink Europe organiseert van 26 september tot 10 oktober 2021 de Race for the Cure. Met dit indrukwekkende wandel-en loopevenement doorheen Europa laten ze op een sportieve manier zien dat er nog steeds blijvende steun nodig is voor borstkankeronderzoek. Loop’d steunt het initiatief en lanceert deze campagne doorheen haar digitaal netwerk.
Vorig jaar, net voor de lockdown in het najaar, stond er een andere campagne klaar (Pink Duck Race), die dus jammer genoeg de digitale spiegels niet kon bereiken. 2021is een nieuw jaar met nieuwe kansen, dus met alle plezier plaatst Loop'd dit verhaal extra in de kijker.

Graphic/Motion Designer - BUBKA
Vacature: Graphic/Motion Designer die pixels én planeet serieus neemt Bubka – Antwerpen – […]

CONTENT CREATOR - THE CREW
About The Crew The Crew is a boutique creative agency based in Brussels. […]

Responsable du développement commercial et marketing H/F - Réseau des Médias de proximité (FR)
APPEL A CANDIDATURES Le Réseau des Médias de proximité recrute un.e « Responsable […]

Corporate PR Account Manager Walkie Talkie
WALKIE TALKIE IS ON THE LOOKOUT FOR A CORPORATE PR ACCOUNT MANAGER WALKIE […]








