Think Pink Europe organiseert van 26 september tot 10 oktober 2021 de Race for the Cure. Met dit indrukwekkende wandel-en loopevenement doorheen Europa laten ze op een sportieve manier zien dat er nog steeds blijvende steun nodig is voor borstkankeronderzoek. Loop’d steunt het initiatief en lanceert deze campagne doorheen haar digitaal netwerk.
Vorig jaar, net voor de lockdown in het najaar, stond er een andere campagne klaar (Pink Duck Race), die dus jammer genoeg de digitale spiegels niet kon bereiken. 2021is een nieuw jaar met nieuwe kansen, dus met alle plezier plaatst Loop'd dit verhaal extra in de kijker.
PR/PA Manager - Recupel
Ben jij dé PR/PA Manager die de stem van Recupel wilt zijn? Wil […]
Head of Digital - Bridgeneers
We zoeken een ervaren digitaal specialist die bruggen kan bouwen tussen klanten en […]
Vacature Accountmanager Nationaal - Lijncom
Lijncom zoekt een dynamische professional voor de nationale verkoop van advertentieruimte op bussen, […]
Creative Director - Impuls Communicatie
Groeien, dat doen we samen. Met ons team, met onze klanten én met […]