Think Pink Europe organiseert van 26 september tot 10 oktober 2021 de Race for the Cure. Met dit indrukwekkende wandel-en loopevenement doorheen Europa laten ze op een sportieve manier zien dat er nog steeds blijvende steun nodig is voor borstkankeronderzoek. Loop’d steunt het initiatief en lanceert deze campagne doorheen haar digitaal netwerk.
Vorig jaar, net voor de lockdown in het najaar, stond er een andere campagne klaar (Pink Duck Race), die dus jammer genoeg de digitale spiegels niet kon bereiken. 2021is een nieuw jaar met nieuwe kansen, dus met alle plezier plaatst Loop'd dit verhaal extra in de kijker.
Marketing & Communication Manager bij Mediamixer
Wij zijn MediaMixer. Wij mixen media. Wij gaan voor de perfecte blend van […]
Traffic manager bij RCA
Met heel wat creatieve denkers en makers in onze groep, geflankeerd door onder […]
(Key) Account Manager bij Jimmy's
We are hiring! (Key) Account Manager The (key) Account Manager will be responsible […]
Program Manager (English Speaking) bij Wunderman Thompson
Who we are: At Wunderman Thompson we exist to inspire growth for ambitious […]