Lore Debulpaep gestart als hoofd marketingcommunicatie & online bij JOE
Radiozender JOE heeft een nieuw hoofd marketingcommunicatie & online. Lore Debulpaep heeft meer dan 15 jaar ervaring in de reclamewereld en werkte recent als freelancer bij verschillende bureaus, waaronder Mortierbrigade, waar ze als account director verantwoordelijk was voor klanten als de Nationale Loterij. Ze begon haar carrière in 2009 bij Boondoggle en werkte vervolgens bij bureaus zoals FamousGrey en TBWA. Debulpaep heeft een grote passie voor media en muziek en kijkt ernaar uit om de zender verder te versterken.
“Ik ben enorm enthousiast om de overstap te maken van de bureauwereld naar DPG Media, waar ik de kans krijg om JOE van binnenuit mee uit te bouwen,” vertelt Lore Debulpaep. “Na jaren merken te hebben ondersteund van aan de andere kant, kijk ik ernaar uit om mijn ervaring nu in te zetten om een sterke, ambitieuze zender als JOE van binnenuit verder te laten groeien. Samen met een team van stuk voor stuk gepassioneerde radiomakers. Ik had op geen beter moment van start kunnen gaan, want met het einde van het jaar in zicht - de mooiste periode van het jaar - keert het ‘JOE Christmas House’ terug naar de Grote Markt in Antwerpen. En ook dit jaar wordt met de actie ‘Pakje Van Je Hart’ geld ingezameld voor kinderen in armoede. Het is een eer om mee te mogen gaan werken aan deze bijzondere actie.”